fredag 17 augusti 2012

Stockholm here i come!!


Sitter i bilen på väg till Stockholm. Mys hemma hos syster me familj å sen blir de den stora dagen imorgon!! Utbildning för Olga :D Ska bli SÅ skoj och jag är tok laddad trots en stressig vecka som gått i ett. Jobbar på att ta vara på de små stunderna när dagarna går i ett. Kommer lugna sig så snart mc kortet är avklarat och nu är de ju max till oktober. Kommer nog bli uppkörning innan dess. Och innan de ska vi ju ha en lugn vecka i Grekland med <3 så jag ska nog allt orka med lite stress nu. Om jag är dålig på att höra av mig just nu så älskar ja er alla vänner ändå!! Stämplar ut ett tag men är tillbaka i oktober, ja lovar :D Nu ska jag NJUTA av min familj och en spännande helg!!
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det är lugnt vännen, jag förstår! :) hoppas du får en riktigt bra helg nu!
Puss <3

Sjöstrand sa...

Tack vännen <3