onsdag 12 september 2012

Grekland


 Nu är vi hemma efter en helt fantastisk vecka på Zakhyntos i Grekland. Mila har ätit vattenmelon till alla måltider och simmat i havet flera timmar varje dag. Skatten har verkligen haft en toppen semester!! Vi med!! Vi har firat pappas 60 års dag med en toppen fin middag på en av de två tavernorna som fanns intill vårt boende. Vi bodde lite off och vissa dagar har vi haft den lilla stranden för oss själva =D Precis som jag vill ha det!! Och alla greker är så trevliga och vänliga. De har verkligen brytt sig om Milas välmående. Vi har sett havssköldpaddor med. Men nu ska jag njuta av att kunna träna och äta normalt igen. Veckan har inneburit total vila, vilket behövdes men nu är jag redo för att träna igen. Sista rycket med MC körkortet nu med, sen hinner jag träffa er alla underbara vänner jag har igen!! <3 nbsp="nbsp" p="p">





2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Åhhhhhh va härligt Anna! Grekland är underbart! massa kramar LINA

Sjöstrand sa...

Javisst e det =D Kramar