torsdag 13 september 2012

Både och!

Lägger ut bilder på huset vi bodde i plus stranden på begäran av en vän men också för att jag vill minnas hur fantastiskt det var =D

 Huset vi bodde i
 Solstolar och parasoll (pappas viktigaste på en strand =P)
 Min lilla Swimpy Mila =D

Men nu ska jag allt ta och blicka framåt. Har en massa spännande framför mig. Nu DBT utbildning i Värnamo i 2 dagar. Nästa vecka det sista med Mc kortet, JAG SKA KLARA DET, och sen efter det ska jag ju starta upp mitt företag med Mamma Boot Camp i skövde! Lite kort ska tas och annonsering ska göras.

Hann med ett KB pass igår. Så härligt det är att få ta ut sig riktigt. Älskar det ochh kan inte vara utan det. Tänker ta ett par pass på gymmet på hotellet nu under utbildningen med.

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Tack så jätte mycket för bilderna, kul å se. Ni har juh haft det super fint. Ja nu längtar jag till nästa gång! kramar Lina