söndag 16 september 2012

Sunday morning!!

Så skönt det är att sova i sin egna säng eller?! Jag älskar att vara borta hemifrån ibland för när man väl är hemma igen njuter jag av mitt hem, min vardag, mitt liv <3
Igår kördes det mc hela dagen och idag blir det samma. Kommer sen att ta de lugnt måndag för att sedan ha körlektion tisdag och onsdag. Sen får vi se vidare upplägg :P
Kan stolt konstaterar att jag nu är klar med Dbt utbildningen med! Har en del andra jobb funderingar med men de får vi ta efter hand...
Jag tränade onsdag kettlebell, torsdag intervaller och fredag helkropps pass styrka. Tänkte egentligen kört ett till kettlebell pass i helgen men har beslutat mig för att ta vila hela helgen och dra igång på allvar på måndag. Ska allt fundera igenom lite nya mål inför hösten. Återkommer med det! Nu mys innan mer mc åkning!!
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: