tisdag 9 oktober 2012

Min lilla argbigga!


Stackars Mila! Hon var så arg och ledsen hela dagen igår på dagis. Mila var ju sjuk i helgen men hade inte feber i söndags så vi släppte henne till dagis igår vilket jag ångrade. Hon var arg och ledsen redan när jag lämnade henne men jag trodde att de var hennes "vanliga" små utbrott. Ringde en timme efter lämning men Mila var fortfarande arg. Hade telefonkontakt med dagis hela dagen och arg var hon men sen somna hon och sov i 2 1/2 h och farmor hämtade henne vid 15. Kvällen var inte alls bra, ledsen, arg och trött var hon. Så idag är vi hemma MEN nu är hon på strålande humör jämfört med hur det var igår. Tror helt enkelt att vi skulle haft henne hemma nån dag längre efter sin sjuka. Så nu passar vi på idag så att Mila får vila ut!! <3 nbsp="nbsp" p="p">
Träningen avklarades imorse med styrketräning samt intervaller på löpbandet. Jag ÄLSKAR intervaller på löpbandet. Körde 8 sek x 12 med hastighet på 16 km/h. En annan bra sak är att jag länge väntat på att skövde ska få en crossfit box och nu ska Livingroom äntligen öppna detta. Kommer inte kallas box men är tydligen samma upplägg! Skoj! Crossfit here i come!

Inga kommentarer: