fredag 19 oktober 2012

Vända blad!

Ibland behöver man vända blad här i livet. Våga ta ett kliv till nya äventyr. Min vår kommer precis innebära många sådana kliv.

1. Jag har precis fattat beslutet att starta på nytt jobb. Detta blir i januari och jag ska tillbaka till Falköping som omvårdnads sjuksköterska på en avdelning. Kan bara konstatera att saker inte alltid blir som man tänkt sig!
2. Slutar med Olga. Måste planera min träning själv men de kommer ja klara galant!
3. Slut med träningen på morgonen då jag får nya arbetstider. Börjar 07:00 i Falköping och mitt i natten går ja inte upp :P

Jag vet att allt detta kommer gå bra! Bara viljan finns funkar allt! Idag var även sista dagen på de upplägg jag haft sista 5 veckorna. Nu blir de nytt och betydligt mer cardio än innan. Skönt för ja har saknat det! Sen väntar ja med spänning på öppnadet av livingrooms "box"! Hej crossfit! Längtar så!!
Ser att just nu är de massa nytt, många blad vänds :D

Inga kommentarer: