måndag 17 november 2008

Florida!

Då har vi kommit fram till Fort Lauderdale i Florida. Kom fram vid ca 18 ikväll. Två dagars bilresa tar på krafterna och nu är vi allt lite trötta. Sjukt skoj att se hur klimatet förändrades på vägen hit. Från väldigt bergigt och höst till palmträd och värme. Kalle körde för fort me så vi blev stannade när vi var i West Virgina! Haha ja höll på att kissa på mig när jag insåg att polisen ville att vi skulle köra åt sidan....sen var det precis som på film då de smyger upp längs bilen innan de tittar fram. Som tur var var polismannen snäll och lät det vara då han insåg att vi var turister hihi. Men såååå läbbigt det var! Sen natten som var så tog vi in på ett hotell ut efter vägen och det var såna rum med egna dörrar. Som i skräckfilmerna hoho och mitt i natten var det någon som gick emot vår dörr och då höll jag på att kissa på mig igen!

Saknar min Lela redan men som tur är dröjer det nog inte så länge innan vi ses igen =) I alla fall inte 2 år. Nu ska jag mysa med bambi! Massa Love till er där hemma!

3 kommentarer:

Lela sa...

Bananen saknar sin Anna o den långa fabrorn med det långa skägget! O Jag saknar er med!!!! Här snöar det fresten....så ni åkte i grevens tid! Haha

Anonym sa...

Fi fasen vad gött!!! Jag vill oxå ha sol...jag har hosta istället.
Kram kram kram på er //Totta å Päff

Anonym sa...

hej igen sweetie!
Ska bara hälsa från Pari!!!
Hon tycker du ska lägga till NAMN/URL
så hon kan kommentera på dina inlägg.


Kram kram