torsdag 6 november 2008

Funderingar!

Det var en gång två tjejer som träffades i skolan. De tyckte inte om varandra och detta visade de ganska tydligt. Sen kom det en liten blond älva som lärde känna dem båda två, hon parade till slut ihop dessa två. Då insåg dessa två att de var ju ämnade för att vara vänner. De levde lyckligt i alla sina dagar då!

Hahaha ja e ingen poet men detta sammanfattar lite kring hur jag o Lela träffades. Var hos Lina och gjorde naglarna igår och då kom vi in på hur man ibland måste omvärdera vad man tycker om en annan människa. När jag sedan satt och funderade på detta kom jag på att Lela och jag var ju just såna... Samma med mig och Lina. Tänk om jag inte omvärderat mina tankar och värderingar då hade jag gått miste om två helt underbara vänner! Viktigt att kunna ändra sina åsikter och inte döma ut folk för så mister man mycket på vägen skulle jag tro... Lina tack för pratstunden igår! Tycker såååå mycket om dig!!

Idag ska jag städa, tvätta, plugga, vara barnvakt, luncha med Malin och packa. Får se hur detta går!

1 kommentar:

Lela sa...

Det var vackert av dig! men du har rätt, det är ganska lustigt faktiskt. Snart är du här!!!