tisdag 18 november 2008

Taco Bell...

Idag har vi legat på stranden hela dagen lång. En massa vackra palmer här och havet är underbart =) Varmt och skönt! Jag är så lycklig just nu!!

Vi åt på Taco Bell idag, FAN så äckligt! Frukosten var inget vidare heller då vi åt på Mac Donalds (Kalles önskemål). Jag fick tvinga i mig den satans "mackan"... Gillar INTE den amerikanska maten!!

Igår var vi på Sawgrass Mills, ett av de största köpcentren man kan tänka sig. Det konstiga var att jag köpte mig endast två par linnen och Kalle ett par mjukisbyxor. Det blev för mycket att titta på haha det trodde jag aldrig att jag skulle påstå om shopping. På kvällen igår åt vi Sushi som var helt underbar och sen spelade vi biljard och drack öl. En trevlig afton och jag spöade Kalle på biljars 4 gånger. Girl Power!!

Imorgon kommer vi att ta oss till Key West. Kommer att åka igenom Miami på vägen vilket jag ser framemot. Lite hälsningar till er där hemma med:

Pari-nu kan du nog skriva tror jag, har ändrat i inställningarna.

Hanna-Du ska se att det löser sig med jobben! När vi kommer hem ska vi dricka massa te o prata vännen!

Totta-Krya på dig gumman!

Torill-Hoppas det går bra att vattna blommorna och att du mår väl.

7 kommentarer:

Hanna sa...

ja jag hoppas det.. längtar tills du kommer hem! =) ha det underbart!! puss å love

Anonym sa...

^^

testing testing

;)

Anonym sa...

jääää det hjälpte mår bättre idag faktiskt!!!

idag har vi repat de tre nya låtarna dom blir fan grymmma....

puss å lova ya overseas!!!

T sa...

hej

T sa...

Hej igen,

nu verkar det fungera...

jodå, blommorna mår fint.

Här är det riktigt november rusk.

Ha det så jätte super på Key West!

Stor kram från mam T

Anonym sa...

21/11
Hej igen,

I dag har vi minus grader och det snöar lite... det ligger kvar här uppe på berget.

Kram Mam T

T sa...

Hej - test -