tisdag 13 april 2010

Ibland måste vi människor göra svåra val för att det i slutändan ska bli bra. Varje dag jobbar jag på att se till att ha människor runt mig som gör mig glad. Jag ska inte tillåta att någon suger energi utav mig utan att känna att jag får något tillbaka. Att stå och försöka hjälpa någon som inte vill bli hjälpt. Jag har insett mer och mer saker ju mer jag funderat på vissa saker. Det enda jag vet är att jag bara kan välja för mig själv, jag kommer inte att förändra nån annan. Jag måste se efter mig själv i första rum. Å snart givetvis Pyrets =)

Nog med djupa funderingar. Idag är det uppsats dag... jag är så omotiverad just nu! Men det är inte allt för långt bort nu. Försöker tänka på det!

4 kommentarer:

Ameyo sa...

Gums, vad har hänt?

Hanna sa...

du är klok du :)
hoppas det går bra med uppsatsen! sen ser ja fram emot att se det nytapetserade rummet :)

pussss

Sjöstrand sa...

Ja du sys vi får ta de på telefon. Men allt är väl me lilla mig egentligen! Puss

Hanna du får komma till helgen nu! Saknar ju dig!! Puss

Hanna sa...

ja det får jag göra! =)
saknar dig med! puss