söndag 25 april 2010

Unga mödrar


Jag har verkligen fastnat för denna serie. Haha trodde ja aldrig å innan jag blev gravid så tyckte ja att det var dåligt. Men men saker förändras med en graviditet har jag insett. Idag har jag städat huset å sen skulle ja egentligen ha fikat med flickorna på stan men jag känner mig kass. Antingen är jag graviditetstrött eller så börjar ja bli sjuk.... Ska bara ligga på soffan fram till det är dags att gå å lägga sig. Hoppas verkligen att ja mår bättre imorgon än idag annars får ja bli hemma från jobbet. Vill inte vara det för jag hatar att vara sjuk!

1 kommentar:

Lela sa...

skulle du vara hemma imorgon så går nog förlossningskliniken på 4:an kl 1325.....hehe den blir man oxå beroende av :) Allt som har med graviditet o bebisar liksom! Hoppas du mår bättre lilla ru! pöss