tisdag 27 april 2010

Pyret busar!

Pyret far runt som värsta karate kid därinne emellanåt =) Underbart mysig känsla! Jag har haft små ont i mitt bäcken nu, men jag får skylla mig själv. Jag fattar inte riktigt att jag inte kan bära lika tungt länge eller att jag inte klarar av att städa hela huset själv just nu. Jag är ju så jädra dum bara för jag kan ju aldrig sluta halvvägs utan vill ju alltid göra färdigt saker. Jaja jag måste lära mig det!

Idag har jag varit på information om Fysisk aktivitet på recept (FaR). Mer motion år folket säger jag! Tänk så mycket positiva effekter det ger att röra på sig lite. Jag ska verkligen fortsätta att träna varannan dag fram tills jag inte orkar mer. Tror även att gravida mår bättre om de rör på sig. Men idag är min vilodag så jag ska duscha varmt å länge å sen krypa upp med en bok i soffan.

Inga kommentarer: