måndag 19 april 2010

Trötter

Jag gillar när solen skiner men samtidigt får jag dåligt samvete de dagar jag inte orkar ut då. Idag är en sådan dag. Allmänt less på saker... Jag känner mig lite slutkörd. Vill hinna så mycket men hinner inte med. Har varit ett par intensiva veckor nu. Nu måste det vända!

Pyret lever rövare varje kväll =) Det är underbart mysigt att känna hur den lilla varelsen rör sig. Allt känns fortfarande sjukt spännande. Magen växer å växer. Ny bild kommer i veckan.

Imorgon är sista dagen med uppsatsen innan den ska in för bedömning av examinatorn. Skönt! Har endast några få moment kvar för att få min examen nu.

1 kommentar:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Hej vad det går med uppsatsen! :) Jag håller alla tummar å små tår för att det blir ett snabbt och smidigt avslut på den så du får vila och göra annat gött. Det är dags nu! ;)
Puss