måndag 5 juli 2010

Var ett par dagar sedan













Nu har det gått ett par dagar sedan ja skrev här. Jag har pysslat med annat i det fina sommarvädret. Slutet av förra veckan var ingen bra vecka med sammandragningarna. Trodde att vi skulle få åka in till förlossningen igen ena natten då det körde så att jag vaknade. Efter typ två dygn med massa sammandragningar gör det ont... jaja hur som släppte de bara helt plötsligt i lördags på dan. Skönt! Sen har det varit lite lugnare igen. Mitt mål just nu är att Pyret ska stanna kvar tills vecka 34. Jag får sätta upp delmål hela tiden annars blir ja knäpp.

I torsdags fick ja träffa söta Bailey =) Hon var så liten å söt. Tänk att snart har vi en sån liten här. Oj så spännande! I lördags fick ja träffa nästa lilla söta bebis. Lilla Molly, Per å Emmas lilla underverk. Massa bebisar nu!

I lördags fyllde Johanna 25 år så då var de lite kalas i Hönsa vilket var riktigt mysigt. Vi stannade inte så länge dock då jag haft de så jobbigt dagarna innan men en liten stund blev de allt. Annars har de sista dagarna bestått av sol, sol å sol. Lite väl varmt med 30 grader när man är höggravid kan ja lova. Samtidigt vill man ju inte gnälla när värmen äntligen är här!

Inga kommentarer: