måndag 30 augusti 2010

Trollen har lämnat tillbaka min Mila!

Det är helt otroligt men behandlingen verkar verkligen ha effekt!! Tre kvällar nu har inte attackerna dragit igång å Mila verkar nöjdare överlag. De som är spännande med detta är att den första förbättringen kom ju redan i fredags innan ja börjat med kosten. I fredags åt vi dessutom kräftor på kvällen, vilket inte är bra för magar. Mila har sista dagarna varit med mer, mer vaken å vill kommunicera mera. Sen har hon börjar uppskatta babygymmet mer. Hon bajsar mer sällan å har fortsatt dregla :) underbart om detta funkar!! Har ju bara fått en behandlingen så 5 återstår. Idag åker Åsa med mig då Kalle var tvungen att jobbar idag.

Jag tycker att de är synd att de fortfarande finns så många som är negativa till akupunktur mot kolik då de uppenbarligen finns barn de har god effekt på. Antar att allt som är lite främmande är farligt för folk. Men allt tyder på att många barn blir hjälpta av det. Jag tror att de är kombinationen av kostomläggning å akupunktur som kan hjälpa. Ja kommer att rekommendera detta till alla som får ett kolikbarn! Det värsta som kan hända är ju att de inte funkar.

Nu ska ja mysa me min Mila som trollen lämnat tillbaka!!

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

Lena sa...

Fantastiskt! Jag är glad för er skull. Skönt för lilla Mila att slippa ha så ont!
Puss

Lela sa...

<3 skönt!!!

pari sa...

så skönt för er anna!! hoppas du har det bra med din fina familj. och en ssöt dotter. många kramar.

Sjöstrand sa...

Tack Pari! Hoppas att allt är bra med er!! Kramar