måndag 7 mars 2011

Förändringens tid!

Jag kan ibland förvånas över att så många måste bråka? Kan man inte bara låta saker få rinna ut i sanden eller varför måste det alltid sluta med ett gräl eller elakheter. Det kanske är så att det alltid måste sluta så, tyvärr hamnar man oftast där. Jag känner dock en förändring i mitt synsätt kring detta i takt med att jag blvit äldre. I sjuan var det viktigt att få ALLA på ens sida i ett gräl å man var tvungen att vara otrevlig. Nu vill ja inte va me om det längre. Jaja saker förändras helt klart! Jag är ingen ängel på detta planet ja heller så de här nog till männsikans natur. Men samtidigt har jag ingen ork till sånt längre =) Har ju fullt upp med att visa de ja tycker om att ja tycker om dom!

En annan förändring som kommit sen Mila kom är att ja ÄLSKAR att få träna. Nu är det inte ett tvång längre utan nåt jag verkligen ser framemot. Jag kör på å sköter min kost hyfsat bra så nu hoppas ja på resultat! Det ska bara komma så enkelt är det. Ja vill kunna känna mig stolt över min kropp trots ålder å barn! ÅLdern har inte tagit ut sin rätt ännu men det lär komma å då vill ja ha trimmat kroppen så gott ja kan.

Helgen var toppen! Det var hur skoj som helst att få svänga loss å bara släppa allt ansvar. Var sjukt skoj att få parta med Totta å Päff med. Saknar dem allt! Sen var det givetvis skoj att parat med Åsa å Hanna för de var ju så länge sen :D Älskar er min vänner!

Fredagens arbete gick bra det med men jag kände mig total förvirrad haha. Kom inte ihåg några inlogg eller nåt men men. Känner mig riktigt taggad för att jobba på fredag igen. Kalle å Mila hade det toppen bra de med. Mila börja gråta när ja kom hem. Sötproppen visst inte hur hon skulle bete sig när ja kom hem. Hängde på mig hela kvällen sen =) Släktkalaset gick avstapeln i fredags med. Nästan så ja glömmer av min födelsedag som är på torsdag då vi firat Kalle så haha.

1 kommentar:

Hanna sa...

älskar dig med! <3