torsdag 31 mars 2011

Sötaste!

Mila har fått ett par tofflor av oss att ha på morgonen när vi äter frukost å de är bara så söta :) Min lilla mys gumma!!

Annars händer här inte mycket alls egentligen, fast de känns som att ja har fullt upp hela tiden. Nästa vecka ska jag jobba hela veckan vilket känns lite konstigt men ja tror det blir bra! Bara Mila börjar sova på nätterna igen. Hon har i ca en veckas tid trasslat massor me sin sömn igen. Vaknar av å an hela tiden å ligger å pratar en massa, mindre skoj för en annan. Eget rum vill ja ju inte att hon ska sova ibän riktigt men när hon är ca ett år åker hon in dit.

Den 5 april ska jag börja köra en bikiniutmaning. 12 veckor träning ska påbörjas och med detta även att kosten ska skötas. Jag kommer att ta en bild i helgen i bikini å efter de 12 veckorna ska ett nytt foto tas så ja får se vad som händer :) Mitt mål är att bli fastare i kroppen, framförallt i armar och bål. Jag behöver inte gå ner alls i vikt utan äter som en häst. Kommer äta rätt saker men har upptäckt att de är super gott de med. Ja äter nu var tredje timme å blir aldrig tok hungrig vilket lett till att jag är inte ens sugen på socker. Underbart! Så nu jädrar ska ja köra!! Mitt största mål är att bli så fit som jag aldrig innan varit!! Jaja nog tjatat om det. Nu ska ja gå å sätta på en kanna kaffe för snart är Anna, Daaz å Noel här å besöker oss :)

Inga kommentarer: