onsdag 23 mars 2011

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Hanna!

5 sanningar om mig.

1. Jag har sen jag fick barn total förändrats. Saker ja tyckte var viktiga förut har inte alls samma plats längre. Orkar till exempel INTE med folk som bara trasslar i sina liv å bråkar en massa.

2. Trots att jag älskar tatueringar och har en massa själv drar jag mig för att boka in en ny tid och göra klart projekten. Tycker ärligt att de oftast gör skita ont och att den tiden man sitter där är pyton trist!

3. Vill allra helst spendera mina helger hemma med min lilla familj. Älskar att vakna pigg, å inte bakis, på lördagen å veta att jag har hela dagen tillsammans med min familj!

4. Jag har ett jävla temprament och Kalle får en hel del skit av mig helt onödan ibland. De värsta kan ibland vara att erkänna att man betet sig som en barnrumpa.

5. Har gått å blivit lite av en träningsnarkoman de sista. Älskar när jag får träna å pumpa ur mina muskler till max. De trodde ja aldrig att jag skulle säga.

En liten sanning till om mig är att jag tycker ditt hår blev skita snyggt Hanna!! =D

Jag utmanar: Lela, syster, Sara, Jessica och Lina.

3 kommentarer:

Hanna sa...

hihi, tack! <3

Anonym sa...

Är det mig du menar? Utmaningen antagen!

Sjöstrand sa...

Japp de e dig Jessica =)