torsdag 2 februari 2012

Att vara klok

När jag vaknade imorse för att köra intervallerna så kände jag efter i min kropp och insåg att jag inte kände mig helt hundra. Jag valde då att krypa tillbaka under täcket. Det är vad jag kallar att vara klok. Jag ville egentligen inte alls göra det MEN man måste lyssna på sin kropp. Jag tar intervallerna ikväll om det känns bättre då annars får dom göras i helgen. En promenad ska allt hinna genomföras mellan städtagen här idag. 

Upplägget från Olga har kommit och det känns toppen. Det enda jag känner är jobbigt är att det är ett mindre pass per vecka mot vad jag brukar köra så vad ska jag hitta på då? Hahaha vilket problem. Jag kanske kan öka på yoga/stretch till 2 ggr per vecka! Borde det men jag har så svårt att hitta motivation till de passen. Fast de behövs och när man väl gör dem är de dunder härliga. Lillan kollar Shrek och jag surplar kaffe i mysbyxor. Snart hoppa i lite vanliga kläder då Lina med barn äntligen kommer hit idag =D Sen blir det städ, tvätt och promenad innan middagen ska stå på bordet. Dagarna bara rusar förbi ju...

3 kommentarer:

Lela sa...

Bra, då får inte gå sönder för jag har bara en Anna-bög.

Sjöstrand sa...

Haha precis :D

Hanna sa...

Du är klok du ;)