söndag 26 februari 2012

Borta bra men hemma bäst!!

En vecka i Vemdalen har verkligen gjort susen! Vi har haft toppen väder med strålande sol och runt nollan hela veckan. Massa bra snowboard åkning har de blitt, en god semla och en god våffla, massa familje mys, god mat, vessla tur och en tur med släde och häst :D vi har haft de toppen!! Jag har även slängt in tre styrkepass i stugan denna veckan MEN imorgon ska de bli skönt att lyfta mina vikter igen. Klockan piper 05:20 och då ska här tränas. Sen en dag med jobb och allt det vanliga. Men först ska ja mysa upp i soffan och drömma mig bort till de fantastiska åk vi fick på brädan igår: först i backen med nypistad snö och solen i ansiktet!! Det kallar jag lycka och glädje :D



3 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Härligt att ha dig tillbax igen, ska bli kul å höra om allt på lördag! stora kramar Lina

Hanna sa...

Välkommen hem! :)

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Nu vill jag ha mer uppdateringar! Saknar dig juh! puss