lördag 11 februari 2012

Plankan dygnet runt plus Yoga!

eller ja kanske inte riktigt men nästan. Denna kvinnan, Olga, tvingar mig att planka flera ggr om dagen eller ja kanske inte tvingar :P Det som är kul är att jag tyckte mig se resultat redan när jag tittade på kort som tagits innan och nu när jag tränar a la Olga style! Har snara restriktioner på att träna mindre än jag gjorde innan än mer så jag har nästan smått abstinens ibland haha. Men jag försöker köra mer yoga då och hittade en toppen sida Yoga för alla! Så nu har jag äntligen hittat lite kortare pass än den dvd jag har som är hela 90 min lång. Så nu finns det inga ursäkter och jag känner att min kropp verkligen behöver det. Stel som attan!

Kosten funkar fint. Har inga större bekymmer med att hålla kosten och idag har jag bakat lågkolhydrat hamburgebröd, frallor plus äpplemuffins. Muffins smaka så gott! De ska fungera som fika substitut när vi är i fjällen hade jag tänkt. Håller på att förbereda en massa inför den veckan. En vecka kvar och sen bär det av. Jag får göra det bästa jag kan med kosten där MEN det ska nog inte bli några större bekymmer. Möjligen inte lätt produkter i allt men annars ska jag hålla på det jag kan. Har även fått ett semesterpass från Olga utan vikter som jag ska köra tre dagar i stugan. Så i veckan ska det sista bakas inför en underbar vecka i fjällen!! Hjälmar inköptes idag med så nu är både jag och Kalle säkra i backen =D

Snart kommer fina Bboy och Sherin och myser med hamburgare och melodifestivalen. Älskar´t!

Inga kommentarer: