måndag 5 mars 2012

På begäran!

Av fina Lina kommer här en uppdatering av mig :P Här har vi haft herr magsjuka på besök sen i fredags. Usch!! Det hela började i fredags med att mila kräktes å sen har de vart fullt upp. Allt roligt som var inbokat i helgen fick avbokas och isolering blev det. Vabar idag med och nu tror vi att ja å Mila kan återgå till våra arbeten imorgon om vi har tur. Inget konstigt än så länge i alla fall så eftermiddagen och kvällen får utvisa hur det blir! Kalle har klarat dig i alla fall. Tur de!

Träningen flyter på bra och ikväll tänker jag träna försiktigt, ja känner mig ju okej nu. En promenad har allt genomförts innan lunch med. Nu ska ja roa Mila så gott de går på 4 dagen hemma med mamma haha.

3 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Det är juh såååå tråkigt att isolera sig å ha hand om gnällig sjuklig när man själv bara vill krypa under täcket, skönt att det snart är över! Tack för uppdateringen. Jag saknar er så jag håller på att gå av!!!!! massa pussar till er alla. Krama om lillSPYAN oxå ;)

Sjöstrand sa...

Ska bli =D Hon har kommit på att man kan pussas idag så vi har haft pusskalas hihi. SAKNAR dig med men på söndag ses vi!! Jippi!!

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Åhhhhhhh Lillasyster är en galen pussgroda hemma hos oss, då kan juh alla 3 tjejerna ha storpusskalas tillsammans *skrattar* LÄNGTAR!!!! puss