tisdag 20 mars 2012

Så här hade jag velat se ut imorses men kanske riktigt där än haha. Jag gick upp och yogade imorse trots ännu en strulig natt med lillan. Suck. Hade lugn morgon här med en lång frukost efter den sköna stretchen. MEN när jag väckte lillan blev de smått kaos. Hela sängen ner kissad, vår säng va de givetvis med... Sen ville absolut inte lillan öppna ögonen, bara skrek och knep med ögonen. Detta resulterade i att jag valt att hålle henne hemma. Hon är helt slut och sitter nu och tittar på film. Är riktigt röd i ena ögat, antigen är det ögon infektion eller så är det för att hon är så trött. Vab med andra ord idag så får vi se vart detta landar men pigg är hon inte alls. SÅ vad ska ja hitta på idag då. Jag ska baka två sorters kakor tagna av Bodycomf. Sen ska jag se till att ta lite cardio träning på det. Antingen blir det intervaller eller så blir det powerwalk på 1 h. Får se vad jag är sugen på!

3 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Jag önskar bild på dig när du lyckas skrynkla ihop dig som hon på bilden ;) HEMSKA nätter, stackars liten (å dig med ANNA) Jag brukar tänka att det blir bättre när alla tänder kommit upp, iallafall fick vi det så med den stora när hon hade fått alla sina, hon sov mycket bättre sen! Ha en fin dag! Stora kramar

Anneli sa...

Testa bikram-yoga Anna, du som e sån som gillar att pusha dig själv till gränsen kommer ÄÄLLSKKA det!! Jag gör iaf det, e värsta drogen:)
Kram på dig!

Sjöstrand sa...

Ska kika upp de Anneli :D vet dock inte om de finns i lilla Skövde?! Japp nu håller vi tummarna för sömn inatt!!