söndag 11 mars 2012

Plastburkar och herr magsjuka!

Detta kan sammanfatta söndagen. Kalle fick diarré natten mellan lördag till söndag :( Han har vart kass hela dagen så jag å mila har fått roa oss så gått vi kan. Vi har lyckats bra! Vi har handlat mat, bakat tekakor, gjort hemmagjord musli, lagat fisksoppa, hängt på lekplatsen, tittat på film och hängt med ollie. Så en bra dag ändå!! :D

Har bytt ut alla gamla glassburkar jag haft som matlådor med. Kalle har tjatat länge om de och idag gjorde ja de så nu är de ordning å reda i burkskåpet. Kosta bara 10 kr för olika set med burkar på coop extra så ett kap med!

Har ångest för jobb imorgon men längtar ändå till kl ringer för då blir det nytt upplägg. Fick nytt av Olga förra veckan och imorgon startar det. Tung styrketräning är de som gäller!!
Måndag: styrketräning med 3x6 på alla övningar. Pw 30 min.
Tisdag: yoga och pw 30 min.
Onsdag: styrketräning med 2x15 på alla övningar.
Torsdag: yoga och intervaller på 30 sek maxa och 30 sek vila x 20 min.
Fredag: styrketräning med 3x8 i alla övningar.
Lördag: pw 60 min.
Söndag: vila.

Blir nog bra det här :D detta är planen i alla fall så får vi se om jag kommer få ändra om och göra plan b nån dag!!


2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Saknat er idag! Stora kramar

Sjöstrand sa...

Sakna er med vännen <3 Jädra sjukor!!