lördag 10 mars 2012

Idag är ingen vanlig dag


för idag är Annas födelsedag!! Japp idag fyller jag år. Jag är som ett litet barn: JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!! Hihi! Dagen har startat perfekt och kommer att fortsätta så. Jag har avnjutit en lång frukost med maken, Mila och fina Ollie som är på besök denna helg med. Sen har jag bakat after eight tårta tillsammans med Ollie. De kommer att bli kanon goda att äta! En promenad på 35 min i vårsolen och en proteinlatte har hunnits avnjutas med. Nu snart dusch och lite fix och sen kommer närmsta familjen hit på lite kalas kl 14. Kvällen kommer att spenderas med fina vänner och melodifestivalen! Kan dagen bli bättre?! Eller ja en grej till för att göra dagen total är att jag ska äta sushi sen med =D HIPP HIPP HURRA!!

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

GRATTIS på din FÖDESEDAG underbart fina ANNA! puss Lina