tisdag 6 mars 2012

Mirakel sker ibland!

Ibland så blir man glatt överraskad, vilket jag blev igår =D Jag trodde att träningspasset skulle vara segt men inte då! Jag kunde lägga på i flera övningar! Så härlig känsla infinner sig när man märker att man blir bättre och starkare. In väntar ett nytt upplägg av Olga nu då jag haft detta i 5 veckor nu. Hoppas på att det kommer under dagen. Morgonen idag startades med ett härligt yoga pass från sidan Yoga för alla. Kunde inte fått en bättre start på dagen. Ja just det givetvis ett par plankor med =D Nu känner jag mig på banan igen!

Idag blir jag hemma med Mila med. Fortfarande är hon lite ur gängorna med magen och maten men vi smittar inte nu i alla fall så ikväll kommer de fina vänner på fika. Imorgon hoppas vi på att allt är som vanligt med jobb och dagis igen. Kalle kommer att ta Mila i eftermiddag så att jag kan åka på min HLR-utbildning så det blir bara Vab halva dagen idag i alla fall. Nu ska jag förbreda Mila för att går ut då vi ska ta en promenad ner till ICA och handla lite smått och gott!

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Gött att ni inte smittar längre! Äntligen får ni umgås medlite folk. Ja det tar på barna å vara sjuka, hoppas hon har fått behålla sina KG iallafall. Stora kramar