söndag 18 mars 2012

Shopping, möhippa å lite funderingar!!

Japp då va de redan söndag. Hade en helt fantastisk kväll igår! Lenas möhippa gick av stapeln å de blev riktigt skoj. Jag var lite trög startad men sen så kom ja igång å de riktigt skoj ute. Längesen de va så skoj! Massa underbara vänner träffades <3 å Lena sicken hjälte!! Hon orkade med hela kvällen!

Annars har ja äntligen börjat med min 3 dagars ledighet nu. Kommer vara ledig fredag, lördag å söndag nu. Skönt! I fredags var vi på lager 157 å shoppade. Hittade en del bra saker. Sen i lördags var de middag hos mamma T innan möhippan. Idag mår jag oförskämt bra. Borde vara bakis men inte då :D har startat dagen med en omlett plus grönsaker, low carb bröd, grapefrukt och en stor kopp kaffe. Nu film sen dusch å invänta älskade Mila. Mår riktigt bra i själen idag!!

Träningen har blivit precis enligt planerna i veckan. Jag känner verkligen att de flyter på. Har bestämt att jag ska förlänga med Olga i några månader till. Är toppen nöjd och de är skönt att slippa göra upplägget själv!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tips till nästa möhippa? http://slaventommy.blogspot.com
/Anna