söndag 25 september 2011

Betydelsefullt

Jag har kommit på mig själv med att stanna upp å njuta mer av de som faktiskt är sen jag blev mamma. Jag älskar mitt liv å de som finns i det! Att blivit bättre på att vara är gott för mig. Att bara kunna strosa med Mila ute utan en massa måsten är bra. Att bara kunna sitta å leka med henne inne är bra. Jag ÄLSKAR att bara vara mer henne. Har även blivit bättre på att slappa när hon väl vilar med. Känns lyckligt i hela kroppen <3 Fantasin flödar på ett mer kreativt sätt och jag har mycket bättre tålamod med allt.

Helgen har inneburit massa mys med fina vänner och släkt samt trägårdsarbete. Snart färdiga ute inför vintern. Ska i stort sett bara kratta löv när de e dags för det och sen plocka in grejerna i uterummet.

Nästa helg kommer mina älskade Fettera kompisar hit. Som jag saknar dem alla nu när vi ses mindre!! Rep å massa annat mys ska de bli :D

Mila å jag har verkligen myst idag <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Det finaste som finns är att vara mamma!