måndag 12 september 2011

Min dag!




Min dag har varit toppen. Så skoj att äntligen vara på gång med jobb igen. Dagen har förflutit bra men jag är sååå trött nu. Sitter i soffan med en kopp grönt te å myser. Ska knåpa ihop ett träningspass på sidan DinTräning sen sova. Den sidan är grym å man kan skapa olika pass. De finns en STOR träningsbank att välja övningar ur :D Imorse körde jag ett TRX pass jag satt ihop där. Imorgon blir de ett av passen från Jillian Michaels ripped in 30 days dvd.

Efter maten ikväll var jag å Mila ute å inspekterade garaget å garageuppfarten. Nu ska hon bara gå å gå när man håller i henne. Snart tror jag att hon knatar runt själv.

Posted using BlogPress from
my iPhone

2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Åh va det var mycigt att prata med dig idag vännen! Saknar dig Anna! puss

Sjöstrand sa...

Tack desamma vännen!! <3 kramar