fredag 2 september 2011

Glad :D

Så här glad är man när man ska gå till dagis! Mila älskar dagis vilket värmer i mitt hjärta :D Idag fick ja bara lämna av henne å sen gå hem så nu har ja dötid.


Helgen är fullspäckad med roliga saker! Ikväll ska ja möta upp mina gamla arbetskollegor utanför glädje kl 18:30 för att tackas av. Känns lite vemodigt får jag allt säga... Men de nya kommer säkert bli bra de med å jag måste testa detta nu! Å skulle ja absolut ångra mig finns alltid Falköping kvar. Lördag ska vi till bror med familj på dagen å till Torill för skaldjurs fest på kvällen. Söndag har vi bara idol tittande med Åsa å Brage inbokat på kvällen annars ska vi bara vara å mysa.

Har fått ont i halsen.... Så idag blir de vila från träningen så får vi se om ja kan ta igen de passet på söndag. Nu ska ja hämta min lilla ängel igen :D

- Posted using BlogPress from myr iPhone

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Åh va härligt att höra att båda är så nöjda å glada med dagis :) så skönt när det känns rätt! stora kramar Lina