onsdag 31 augusti 2011

Fullt ös!!



Idag är de full rulle här. Vi har varit på dagis på förmiddagen å ska på babysim på eftermiddagen. Tänkte allt ta stan efter babysimmet med då Mila behöver lite smått å gott i kläd väg igen. Dagis idag var toppen! Först fick vi vara med på kalas då två av barnen fyllt år. Det var fika med alla de andra barnen å Mila tyckte det var dunder spännande. Satt å tittade på alla barnen med stora ögon haha. Sen var vi inne en stund innan Mila å fröken girck ut utan mej. Jag fick sitta inne i ca 40 min innan de va dags att gå hem. Mila kalarde av att vara ute med dom andra toppen bra å hade inte gnällt en enda gång! Skönt! Imorgon är det utflykt som gäller.


Så nu laddar ja med kaffe å en stund framför datorn medans Mila sover. Kl kvart över två går färden av in till stan. Vi ska titta efter bodies, byxor å överdragsbyxor. Kanske en uppsättning med regnkläder till också om vi hittar nått av intresse.

Började med Linas matkasse igår å gud så god mat det blev!! Än så länge älskar jag konceptet. Undebrara råvaror var det i kassen som kom, mycket ekologiskt vilket vi gillar. Sen nyttjar man verkligen allt som kommer i påsen vilket är bra då man inte behöver kasta nån mat för att det blivit för gammalt. Skoj när man längtar till att laga mat för att få se vad de smakar denna gång haha. Träningen funkar bra just nu men jag har bara tränat hemma. Kommer mej inte för att ta mej till gymmet tyvärr. Ja kanske borde säga upp kortet? Ja få nog testa när jag börjat jobba å sen göra en utvädering vid jul å har jag inte kommit iväg dit mer än en gång i veckan utan tränat hemma får ja helt enkelt säga upp det. Känns trist dock för jag gillar verkligen gymmet ju...

Inga kommentarer: