måndag 15 augusti 2011

Höstutmaningen!



Nu drar Olgas http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/ utmaningar igång igen! Skoj =) Så från och med idag och tio veckor framåt ska här formas och svettas! Mina mål denna utmaning är:

-Att hitta en bra balans mellan träning, jobb och familjeliv nu när jag börjar jobba.

-Återgå till en bra kost med tre fria måltider per vecka.

-Träna 4-5 ggr per vecka.

-Lära mig att uppskatta att träna kvällstid då det är så det kommer bli när jobbet drar igång.


Har inga rent kroppsliga mål i nuläget förutom att vara i form och må bra. Känns skönt att vardagen börjar komma igen. Jag gillar rutiner! Denna veckans träning ska se ut följande:


Måndag: Mammaexpress pass.

Tisdag: Styrka ben, axlar, mage.

Onsdag: Styrka triceps, biceps, rygg, mage.

Torsdag: Activio.

Fredag: Mammaexpress pass.

Lördag: Vila.

Söndag: Vila.


Är taggad till tusen! Ska allt införskaffa mig en TRX under denna utmaning med.




Inga kommentarer: