söndag 14 augusti 2011

Lite ledsamt...

Var de allt när ja nu gjorde mitt sista pass på jobbet. Nu har jag inget jobb inbokat förrän den 12 sep när de nya jobbet drar igång! Kändes lite ledsamt att lämna jobbet imorse faktiskt... Kommer att sakna er alla där!! Har verkligen trivts bra :D Men ja vet att de nya kommer att bli bra!! Ska bli spännande att börja om på nytt. Nästa vecka blir de i alla fall en tripp tillbaka till de gamla jobbet med fika till alla där plus att jag ska lämna tillbaka mina nycklar.


Vaknade 13:30 idag å känner mej trött. Natten däremot gick toppen bra! Kände knappt av tröttheten. Va skoj att få jobba med Lela med! Har redan hunnit städa av här å Kalle har vart å handlat så nu kan den nya veckan komma. Skönt när de e gjort! Nu sitter ja med en kopp kaffe i soffan å slö tittar på en dokumentär med Veronica Maggio. Tycker att hon är riktigt bra, hon trollbinder mej på något underligt vis.

Ikväll blir de film med Åsa å Brage å imorgon ska ja hänga med Lina me barn. Kalle börjar jobba imorgon igen. Gillar semestertider men de ska faktiskt bli skönt med lite vardag igen. Ska njuta av att hänga med fina Mila i två veckor nu innan hennes inskolning på dagis börjar!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

AndreaV sa...

Jag börjar oxå den 12e=) woohoo!! Kram

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Ska bli jätte mysigt att träffas i morgon med alla busiga barn :) Stora godnattkramar Lina