lördag 13 augusti 2011

Nattsudda...

Jobba natt är nog inte riktigt min grej. Sitter på jobbet med en kopp kaffe i näven å känner mej dunder trött. Ned räkningen har börjat: 3,5 timmar kvar haha. Skön tanke eller inte?! Jaja bara en natt till å sen är de slut på det helt. Detta är sista passen på mitt gamla arbete för den 12 sep börjar på de nya! Känns både bra å ledsamt, dubbla känslor!

Var ute med brors båt tillsammans med bror, sara, Maya å Molly igår :D mys att umgås med familjen!! Mila var dock arg större delen av tiden å ja tror de berodde på flytvästen. För så fort hon fick vara utan den i kyffet var hon nöjd. Liten tjej men ack så arg hon kan bli haha








1 kommentar:

Lina sa...

Arga barn känner jag igen ;) Men jag lovar att det blir lättare när dom pratar, då skriver dom inte bara på än utan säger vad som är fel så kan man offtast ordna problemet, skönt vil jag lova! Skönt att aldrig jobba mer natt. stora kramar