fredag 9 september 2011

Vilken dag!

Har gått i ett idag än så länge. Gick upp kl 05:30 för att testa att träna innan jag kommer att åka till jobbet. De hanns med helt klart så morgon träning får det bli! Mila lämnades på dagis 07:45 å då åkte jag till mitt gamla jobb med äpplepajen jag bakade igår. Nycklarna lämnades tillbaka å lite kaffe intogs. Känns bra just nu med nya jobbet men jag kommer att sakna alla! Sen hem å så har ja storstädat huset. Nu luktar det till å med rent här. Ska strax hämta Mila på dagis. På måndag gäller det på allvar nu men de lär inte bli problem då Mila skött hela inskolningen galant. I helgen ska jag bara mysa av min underbara lilla familj <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Lina sa...

Va skönt när det bara flyter på så härligt! kramar

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

NU HÅLLER JAG ALLA TUMMAR Å TÅR för din första arbetsdag i morgon! Det kommer säkert gå jätte bra! stora kramar