måndag 26 december 2011

Jul-utmaningen!!

Å min jul har varit fylld med massa mys, god mat och min underbara familj. Sista julfirandet ska gå avstapeln om en stund: Kalkonmiddag med morfar!! Så nu håller ja på att gör i ordning mig men fick ett infall att jag faktiskt var tvungen att uppdatera här lite.

Jag har kört ett det här passet idag som jag tagit från Bodycomf. Jag körde benböjen med skivstång (som jag äntligen fick i julklapp =D), utfallen med kb 12 kg och bytte hopprep mot crosstrainer. Ska köra detta pass denna vecka och har nu utmanat Kalle i detta. Vi ska tävla vem som gör snabbaste sista runda och vem som gör mest burpees i slutet! Kalle är tveksam men jag ska få med honom! Idag körde jag sista rundan på 5:45 och klarade 8 st burpees i slutet. Sen förbrännde jag 51 kcal på crosstrainern, tänkte tävla mot mig själv där. Så nu denna vecka, varannan dag ska detta pass utmanas =D De andra dagarna blir det cardio och ett pass yoga ska in med. Sen ska det givetvis PW en del med. Denna vecka blir en lite mellan vecka för att sedan nästa vecka får jag lägga upp ett nytt upplägg som ska köras framtill Olgas pass kommer när det drar igång!! Nopp nu kaffe och smink sen massa mer mys med familjen och kalkon!!

Inga kommentarer: