söndag 11 december 2011

Snabbt går det!!

Jaha de va den helgen det! Har hunnit med massa mys med familjen, både min å kalles, plus julbak med mamma. Julskivorna har spelats varma å allt vi baka blev riktigt gott! Det blev: pepparkaks rulltårta, lussebullar, pepparkakor å julknäck.

Jag har klippt mig i helgen med. Gick mer åt mitt egna håll i färg å blev riktigt nöjd :D kanske ska ja slänga i lite röda slingor om ett tag!

Veckans träning blir:
Måndag: styrka rygg, triceps å mage. 30 min promenad.
Tisdag: 20/40 intervaller x 20. Yoga.
Onsdag: styrka biceps, bröst å mage. 30 min promenad.
Torsdag: 20/40 intervaller x 20.
Fredag: styrka ben, axlar å mage. 30 min promenad.
Lördag: vila.
Söndag: jillian Michaels pass. 30 min promenad.

Känns som ett bra upplägg :D

Retar mig att bilderna här blir så suddiga?? Å jag har ingen aning varför...



1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Sidbena pga att man klappat i håret på bebis/barn är juh så söt, hihi. Åh man ser inte riktig Anna hur håret blev, kul å se i helgen iallafall. Å spännande med julbakat, som sagt jag är imponerad att du bakat lite onyttigheter ;) puss