lördag 31 december 2011

Ny energi!!

Den sista dagen 2012 har jag startat med ett yoga pass på 1 h. Så mycket stelare jag är på morgonen än på kvällen. De avslutande övningarna på dvd var riktigt jobbiga. Sen åt jag en mysig frukost innan jag tog Mila å gick på en pw i 45 min. En underbart fin morgon ute! Jag kände verkligen lugnet infinna sig. Natten har varit jobbig med Mila som vaknat massa ggr så de blir spännande att se hur man ska orka med att fira in nyåret. Har i alla fall samlat lite ny energi med morgonens aktiviteter. Gott nytt år alla fina!!




1 kommentar:

Skogshyddan´s Karin sa...

Tack Anna för alla dina kost och träningstips jag fick idag via sms från L. Har dykt upp några frågor i mitt huvud...Tänkte därför kolla om jag kan fråga dig lite mer? Vill du kanske ge ut din mail? Tack igen :) /Karin