tisdag 20 december 2011

Nedräkningen kan börja

Nu är det bara två arbetsdagar kvar tills jag är ledig i en å en halv vecka!! Längtar!! Jag jobbar imorgon å på fredag. Men jag ska inte vila från träningen. Kör på som vanligt men med lite mer fria måltider under juldagarna. Ska ju börja 10/1 med Olga med men vill inte tappa allt jag jobbat upp för det. Körde ett intervall pass med crosstrainer å hopprep idag, var riktigt jobbigt å skoj!! Gjorde en cirkel med dem. Sen har jag kört yoga passet ikväll med. Underbart att märka att kroppen är vigare å att man orkar mer :D

Har funderat en del på varför folk reagerar på att man inte äter massa onyttigt å att man tränar. Jag har börjat hålla låg profil kring det då jag inte orkar tjafsa MEN jag tycker att de borde vara lika okej att ha träning å kost som hobby som vilken annan hobby som helst eller?! Jag ser ut som jag gör för att jag har den hobbyn jag har å de tänker jag inte skämmas för! :D Jag är stolt över mig själv å glad över den lycka jag finner i min hobby. Nä nu en kopp grönt te innan sängen ropar på mej...

1 kommentar:

Lela sa...

låt folk reagera, det gör de endast för att de inser att de borde göra likadant men är för lata för att börja. Jag tycker du är duktig och inspirerande och önskar jag hade en tiondel av din självdisciplin. Jag har gjort julgodis till dig förresten, på tal om nyttigt....haha lav jo lilla bajs