söndag 1 januari 2012

Nyårsdagen!!

Kvällen igår blev toppen mys! Trerättersmiddag med de närmsta å sen bara massa mys. Kalaset för Molly var med mys. Mila höll igång till tio i tolv haha lekte frenetiskt med de oknäckta nötterna så de lät högt för oss andra. Sen kikade hon på Ice age å verkligen gapskrattade åt ekorren med nöten. Har aldrig sett henne skratta så!

Denna dag börjades med lång frukost med saffrans plättar. Mums! Vädret är såååå trist så jag valde att köra på crosstrainern i 30 min istället för promenad. Sen körde jag en cirkel för magen. Skönt! Imorgon drar äntligen styrketräningen igång!! Kommer köra på de upplägget jag innan beskrivit. Taggad till tusen!! Sen ska kosten skötas prickfritt. Som tidigare 3 fria mål i veckan, bra fetter, bra kolhydrater och massa protein. Jag ska försöka utesluta kolhydrater från middag å framåt. Kommer att äta frukost, mellis, lunch, mellis, middag och kvällis. Nu kör vi 2012!!

Denna dag avslutas i soffan med Ice age maraton med Mila. Å tacopaj till middag <3


Inga kommentarer: