torsdag 19 januari 2012

Piggelin!

Eller ja är det snart i alla fall. Idag är det mycket bättre! Jag har gått en lugn promenad på 4 km vilket var otroligt skönt. Tror jag ska stretcha lite ikväll med och hoppas på att kunna köra ett lugnt pass med styrka imorgon. Vi får se. Jag mår hur som bättre =D Kosten justeras just nu efter Olga och de går bra. Åt ganska bra men en del finslipning finns att göras. Så nu väger jag allt jag äter för att veta vart jag hamnar i kolhydrater, protein och fett. Massa nya recept fick man ju med så nu tänkte jag beta av dem en efter en!

Mila är små gnällig idag men roar sig just nu i alla fall. Vi har varit ute två vändor idag och det roligaste just nu är att springa omkring och skirka ute haha Glad blir hon av det i alla fall. Ikväll blir det Linas köttgryta på bordet. Mumma! Jag tror nog att vi kan fortsätta med påsen trots Olgas mat, får bara göra om recepten lite grann. Har fixat ny träningsmusik idag med så nu ska jag bli frisk och köra skiten ur mig!! =D

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Härligt att du mår bättre! kramar Lina