torsdag 26 januari 2012

Veckan som bara försvann...

Har verkligen ingen aning om hur denna veckan bara försvann? Vad har jag gjort? Hmm får till å med fundera en stund på det. Jag har jobbat, tränat, hängt med Mila å fixat i ordning maten att äta efter olgas matlista. Sen tar det ju tid att regga allt jag äter, vilket jag gör på olgas sida just nu. Jag har insett att det svåra är att få i sig tillräckligt varje dag för mig. Och jag äter MYCKET! Ofta mer än Kalle. Så de är vad jag jobbar på nu. Maten skiljer sig inte så mycket mot innan, lite mer fett å mindre kolhydrater. Jag åt bra innan med helt klart.

Träningen flyter på bra efter sjukan. Inväntar nu med upplägg av Olga som kommer i veckan :D längtar!!

Jo ja just det denna bok läses typ 20 ggr varje dag med. Milas stora favorit just nu. Vad gör pop å Mio nu?!


3 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Saknar er Anna! puss

Sjöstrand sa...

Å vännen ja saknar er!! Nästa vecka ses vi äntligen <3

Sjöstrand sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.