söndag 29 januari 2012

´Veckan som gått

Den har träningsmässigt och matmässigt flutit på bra tycker ja!

Måndag: Rygg, biceps och mage. 30 min PW (powerwalk).
Tisdag: Stretch P90X.
Onsdag: Intervaller på Crossen. Magcirkel. PW 30 min.
Torsdag: Bröst, axlar, triceps och mage. PW 30 min.
Fredag: Ben, rumpa och mage. Tabata intervaller på crossen.
Lördag: Rygg, biceps och mage.
Söndag: PW 40 min.

Matmässigt har jag hållt mig till planen förutom med lördagen som innehöll lite för mycket godsaker MEN det spelar ingen roll =) Nöjd ändå! Jag går ut så sällan så det var det värt. Jag har dock märkt att jag innan har ätit för lite så det är det jag jobbar på nu. Det är svårt att lägga till för det ska ju vara av bra saker med. I veckan kommer Olgas träningsupplägg. Så jag har bara planerat in träning för imorgon och tisdag, kör Perrellis pass för nederdel och överdel sen hoppas jag att jag kör igång med Olgas.

Sammanfattning av veckan är att jag är nöjd!!

Inga kommentarer: