tisdag 17 januari 2012

Sjukan slår till

och det har den nu och det är det absolut värsta tänkbara senariot för mig. Alla som känner mig vet att jag HATAR att vara still och ta de lugnt. Fick ju halsont i lördags och tänkte att ja tar Echinaforce så går det över. Men nej då det gjorde det inte denna gången. Har blivit sämre och sämre bara och idag sluta jag att ta Echinaforce då jag tänker att låt bacillerna lika gärna slå ut mig nu så skiten blir avklarad. Tvingade mig till jobbet imorse då jag inte hade feber, och har man inte feber ska man jobba. Men på jobbet kände jag vid lunch att jag kan inte koncentrera mig och näsan bara rinner så jag valde att gå hem och bestämde att jag kommer inte imorgon heller. Detta är stor sak för mig och jag behöver verkligen öva på att tillåta mig själv vara sjuk när jag är sjuk. Snälla Kalle kom och hämta mig och körde hem mig så nu ligger jag här i soffan och surar. Inte ens Mila är ju här! Jaja ett av mina nya mål är att jobba på precis det här så nu ska jag vara hemma och ta igen mig tills jag är frisk!

Jag har tittat på hårdrockens historia och duschar varmt. Släppt lite till snor, tror hela hjärnan är på väg ut haha. Hur sjuk jag än är så ligger jag här å längtar tills jag får träna. Vill ju inte ligga här och förslappas. Som tur är så är det fokus på kosten under Pt online än så länge. Kommer få matlista m,m idag =D Så jag får lägga extra koll på kosten framtill träningen kan dras igång igen, förhoppningsvis kan jag träna om kanske 2 dagar...MEN först ska jag bli frisk!! Nu mer kaffe och mer hårdrockens historia innan Mila å Kalle kommer hem.

2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Skönt när man vet om sina egna brister Anna! Du får krya på dig, läslite bra tidningar och dröm. Stora kramar Lina

Sjöstrand sa...

Tavk vännen!! Kramar