måndag 6 maj 2013

Man får passa!

Jag har mått ganska okej de sista dagarna. Märker fortfarande att om de blir för mycket för mig på en och samma dag blir jag liggande på kvällen men när jag pysslar med lagom saker funkar de. Jag är så tacksam för de dagar jag får som är okej! Försöker verkligen njuta av dom! Hoppas på många fler såna dagar!

I eftermiddag ska jag till läkaren igen. Det var strul med min sjukskrivning så de skulle sjukskriva mig retroaktivt nästa vecka när jag egentligen hade en ny läkartid men de är bra att ha en mamma som jobbar på mvc. Hon såg imorse att de fanns ett återbud idag till läkare kl 13:30 så då fick ja den tiden. Blir alltid lite spänd inför dessa möten då man aldrig vet vad läkarna tycker och tänker. De svarar aldrig samma... Så nu får vi se vad domen blir dag!

Har för övrigt helt fastnat i podcast träsket. Lyssnar på massa podcast om graviditet och förlossningar. Så intressant när man själv står mitt i det! Nopp nu en kopp kaffe, dusch och sen till mvc!

Inga kommentarer: