lördag 11 maj 2013

Stora tjejen!!

Nu har Mila fått sin stora säng och tänka sig hon sov i den själv inatt!! När vi tog bort sidan på spjälsängen var det ett himla liv att få henne att sova men inte nu inte. Att få sova med Pippi va succé! :D I övrigt har vi dessa dagar börjat röja lite smått för att få ordning på bebisens ankomst. Lite små fix är de allt även inför att nummer 2 ska komma. 


Jag vågar knappt säga de men lite lugnare med sammandragningarna är de nog just nu. Så jag har vågat mig på ett litet träningspass nu och inga besvär ännu!! Tänk om denna graviditet kan lugna ner sig lite så jag kan få njuta lite innan bebis tittar ut?! Sen ska ja inte påstå att det är helt lugnt. Jag har runt fortsatt runt 30 sammandragningar om dagen men de har inte gjort mig liggande på en vecka och de e seger för mig! 

Inga kommentarer: