måndag 30 mars 2009

Fynd!

På vägen till Oliver och Anna, var barnvakt ikväll, så skulle jag byta batteri i min ena klocka. Upp till urmakaren och ser en rolig butik brevid. Oj 80% rea på allt i butiken upptäcker jag. Kom ut med ett par nya sommarbyxor, en jeanskjol och en vårkappa. Detta skulle ha kostat 1500 kr men jag fick ge 300 kr. Så jag tänker INTE HA dåligt samvete över att jag shoppade trots att jag infört shopping förbud! Jag har inte shoppat mycket alls de sista månaderna då jag behöver spara till bröllopet men men 300 kr hade jag kastat på nån annan skit säkert ändå.

Idag har jag sovit till 15 trots att jag egentligen skulle vara på utbildning kl 13. Förmådde mig inte att gå upp efter endast 4 timmars sömn och chefen sa att det var okej. Hamnar dock minus på flexen igen jaja. Har även provat nåt nytt spännande idag =) Tack hjärtat!! Snart är du hemma jiiiaaaa

Förresten in på myspacen och lyssna på två nya låtar om ni vill!!!

Inga kommentarer: