fredag 27 mars 2009

Grannar...

Ja du vissa människor förstår jag mig inte på! Fick ett samtal från Rapps idag om ett klagomål angående gårdags kvällen?! Va?! B-boy, Sleif och Jens var här på kaffe och vi kikade på Youtube till kl 21 när de åkte hem. Tydligen störde detta grannarna över oss. Till hela denna historien hör att de gnäller en massa och har gjort det tidigare. Ett klipp kom på lite väl högt och vi sänkte men tydligen räckte inte det. De stör sig tydligen på basen, men va fan ha sån stake o kom o säg till själva! Hur som hade han sagt till de på Rapps att nästa gång ringer de till nån jävla enhet och då enligt hon på Rapps kostar det oss 1500 kr... Grrrr. Hur som fick jag reda på att om detta är innan 22 får de betala den själva och det enda ja kan säga då är HAHA För jag kan i alla fall go i god för hur det varit sedan vi flyttade till den nya lägenheten och då har vi spelat efter alla regler: vardagar 22 och helger 23. Uppenbarligen får man inte lyssna på något här kl 20:45 enligt grannarna. Spännande! Så nu är jag sur på grannarna och tänker heller inte vara trevlig. Jag har sänkt basen och tänker vara på minuten petig med tiderna men i övrigt tänker jag inte ta någon mera hänsyn. Jaja nu ska ja inte gnälla mer över detta.

Inga kommentarer: