söndag 1 mars 2009

Natten kommer att vara seg...

Japps i natt jobbar jag o jag känner mig inte alls upplagd för detta. Det sköna e väl iof att jag slipper att gå upp tidigt imorgon för då får ja sova. Men tyvärr kommer nog natten bli seg då jag var ute igår, har sovit typ hela dagen men huvudet är fortfarande inte med riktigt. Var en okej utekväll igår men den innebar inget speciellet heller så den kanske kunde ha kvittat...jaja.

Läste på Lelas blogg för en stund sedan att hon inte mådde bra och att hon kände sig ensam. Inte skoj att ha en HEL jävla atlant emellan då! Vill ju hjälpa en av mina bästa vänner när det är svårt. Hon betyder mycket för mig då hon alltid ställt upp för mig i svåra stunder. Men men ja får stötta så gott ja kan på telefon samt MSN. Snart e du här vännen o då ska vi leka en massa!! Skickar massa Love i mina tankar till dig!!

Inga kommentarer: