söndag 22 mars 2009

Gräsänka

Nu har hjärtat mitt åkt =( Hatar att vara ifrån honom och de blir ju inte bättre när det handlar om nästan 2 veckor. Han åkte imorse vid 07 så först fattade ja inte att han åkt när ja vaknade. Inte alls skoj. Jag brukar tycka att det e helt okej att han är borta när det handlar om några dagar men detta blir för länge...

Helgen har i övrigt varit händelserik. I fredags fortsatte vi greja här i lägenheten och sen kom Sandra och Körling förbi en sväng. Trevligt trevligt då det var längesen vi sågs! Lördagen fortsatte vi fixa och vi hann helt otroligt nog klart med nästan allt. Jag är sååååå NÖJD med hur lägenheten börjar se ut, e bara lite små krafs kvar att ordna med nu. Skönt! Är nog den finaste lägenhet jag bott i någonsin =) Sen kan det ju höra till saken att ja får leva med den man jag älskar så otroligt hihi Bilder kommer hur som i veckan!

Inga kommentarer: